Pazar, Temmuz 03, 2011

Cocuklugumun bas Kahramani, nurlar icinde yat Kemal Sunal

Temmuz aramizdan göcüp gidenleri anarak gececek sanki :( 


Rahmetli Kemal Sunalin ölüm yildönümü bugün .. nurlar icinde yatsin .. ben onun ve hababam sinifinin yüzünden hep Türkiye de ögrenci olmak istemisimdir, icimde ki türkiye özlemi onun filmlerini izlerken doruga varmisttir hep .. Türk olmak Kemal Sunal'i izlemekti sanki birazcik benim icin .. her film repligini ezbere biliyorum diyebilirim, cünkü zamaninda basak secenegimiz yoktu, ayda yilda Türk Export'una (Akman Exporttu diye bizim yasadigimiz sehirdekinin adi) gelen Türk filmlerini kiralardi babam, onlarin evde kopyasini cekerdi bizim icin, ve artik her haftasonu biz o kopyalanmis filmi izlerdik ablamla, baska türkce izleyecek birsey olmadigi icin .. zor zamanlardi, Almanya da türk olmak, ve kültürüne sahip cikip büyümeye calismak.

Zor ama birazda güzel, herseyin degeri farkliyid, türkiyedekilere normal gelen seyler bizler icin cok özeldi, Hababam sinifi bir masal gibiydi bizim icin, izler izler tekrar izlerdik, sanki bir masali defalarca dinler gibi, ve ana karakterimiz Kemal Sunal di .. o benim icin Türkiyeydi, türk olmakti, türkiye de okumak istegimin sebebiydi, ülkemde liseli olmama sebep olan kisiydi .. 

Nurlar ve isiklar icinde yatsin

2 yorum:

simyaci dedi ki...

şimdi onu o kadar özlediğimin farkına vardım ki...onsuz sanki komedi filmlerinin tadı yok..benim için unutulmaz bir sinema sanatçısıydı..öldüğünde o kadar ağladım ki..sanırım hayatımda o kadar ağladığım başka bir günü daha hatırlamıyorum..

ÇiğDem dedi ki...

sanirim seninle ayni seyleri hisseden ve paylasan bir sürü insan vardir suan ..
Hepimiz icin onun varligi birseylee ifade ediyordu, yokluguda ayni sekilde ..