Pazar, Temmuz 24, 2011

gereksiz bir Hadise

Günlerdir magazini mesgul eden bir konuya bende sessiz kalmak istemiyorum.

Basliktan da anlasilabildigi gibi, konu Hadise. Twitterin türkce olmasiyla beraber, Erol Köse de Twitter kullanicisi oldu, yani benim tahminim Erol Kösenin türkce Twitterin sunulmasiyla gelmesi, cünkü daha önce ne Erol Köse tweeti ne de Dedikodusu duyulmustu.
Bu da kafamda, Erol Köse nin ingilizcesi yok mu acaba? bu yüzden mi twitterin Türkce olmasini bekledi? eger öyleyse, kiniyorum. Erol Köse, Hadise ye, obez ve Star olan fit olmak zorunda diyen bir insanken, kendisi o kadar Dünya adami gibi görünmeye calisip, dünyanin her yaninda baglantisi varmis gibi görünmeye calisirken, ingilizce bilmemesi olmamis. Harbi baska bir aciklama gelmiyor aklima, Twittere gec gelmesini gerektirecek.

Neyse, konu Erol Köse nin Twittera geldigi günden beri saga sola laf sokmasi ve racon kesmesi, (evet Twitter artik racon kesilen bir yer oldu) korkunc seyler yaziyor. Sanki agzinin ayari yokmus gibi, ona buna laflar, Dedikodular. Bu durumdan sikayetciyim ama ayni zamanda takipte ediyorum yazdiklarini, öyle de tuhaf bir durum.

Erol Köse bu yil orucu full tutacakmis, merak ediyorum, bu kadar insanlarla ugrastiktan, insanlari kücük düsürdükten sonra, o tuttugu orucun neye faydasi olacak?

Hadise ye Twitter da yazdiklari yetmezmis gibi, canli konuk oldugu Programda Obez oldugunu iddia edip, bir de o sekilde rencide etmeye calismasi. Erol Kösenin psikolojisini cidden cok merak ediyorum, nasil bir kafa, bu sekilde isler?

Altta Hadisenin Altin Kelebek ödül töreninde ki sahne Performansini görebileceksiniz. Bir Konsept hazirladigi ortada, konsepte göre hareket ediyor, cok iyi olmusmu? belki degil ama bu yüzden, ona suratsiz ve miminkleri insanlari korkutup kacirtti gibi seyler söylemek ne kadar dogru? Hadise ye yapilanlari dogru bulmuyorum, bir sanatci sürekli göz önünde evet ama, bu kadar rencide edilmemeli. Buna tamamen karsiyim.
Acikcasi simdi ki hali ile daha önce ki hali arasinda büyük bir fark göremiyorum, birisi Erol Köse ye Obezite nin ne oldugunu ve ciddi bir hastalik oldugunu anlatsin lütfen. Doktor ünvanina sahip olmak, ayni zamanda tam tesekkülü Doktor olmak anlamina gelmez. Umuyorum ki, birisi Erol Kösenin vinnn baglantisini keser, yada ne bilim internet kablosunu calar da, bizlerde onun hergün Internette kustuklarindan kurtuluruz, insallah.




Erol Köse den sonra, Hadisenin üzerine gitmeyen kalmadi .. insan insana yapmaz bu yapilanlari .. ne kadar iki yüzlü bir milletiz ..
Elmahaber de cikan yaziyi burdan okuyabilirsiniz


Buda Erol Kösenin "Obez Hadisenin drami" basligi ile Twitter da sürekli yayinladi Hadise fotosu. Normal bir insan istedigi gibi hareket edip istedigi herseyi yaparken, göz önünde olunca, mahreminiz diye bisey kalmiyor, yazik cok yazik.



Insallah birisi Erol Köseyi durdurur, sanal alemin foseptik cukuru gibi bisey adam, ki en son konusmasi gereken kisidir kanimca.

Hiç yorum yok: