Çarşamba, Temmuz 13, 2011

Kuzumla Haftasonu ..

Haftasonu gülo'm ve kizi bendeydiler .. sahane bi üc gün gecirdik beraber .. cok cabuk gecti ama .. minik kuzum ücbucuk yasinda simdi ve inanilmaz seker inanilmaz tatli bi cocuk .. ne desem az kaliyor, böyle zorla kendini sevdiriyor, insan kendini zor tutuyor onu öpücüge bogmamak icin :)
Gülom la 22 yildir arkadasiz, 89'da ayni okula baslamamizla baslamisti arkadasligimiz ve 22 yil icinde neler yasadik ve hayatimizda neler degistir ama dostlugumuz hep ayni derinlikte devam etti .. bazen bir yil hic görüsmedigimiz oldu, bu sefer de sanirim 1-2 yildir görüsmemistik ama hissi olarak sanki daha dün görmüstük birbirimizi .. hic bir zaman bir soguluk olmuyor, en son nerede kaldiysak oradan devam ediyoruz sanki araya hic zaman ve mesafeler girmemis gibi .. 
Dolu dolu gecen bi haftasonundan kareler :) Frambuaz toplamaya gittik Pazar günü ve o frambuazlar suan Seftali-Frambuaz receli olarak kisin tüketilmek üzere beklemeye basladilar :)



 oy benim kuzumun minik ellerinde nasil da lezzetli duruyor Frambuazlar :)



cokta sirin cokta seker cokta biricik 
poz verir benim minik kuzum ..


Hava süperdi, mis gibi fotolar cekebildim :)
cok sükür Canon'um tamir den döndü ve
yeniden süper fotolar cekmeye cikabiliyorum :)
seviyorum bu hobimi :))

 oy oy oy kuzuma yaaaa ... kesfe cikmis kücük bir survivor gibi sanki, cilek tarlasinda cilekler kalmis mi diye arayisa cikti :)

 mis gibi Frambuaz-Seftali-Lim recelimiz!

seni öpücüge bogasim geliyor minik findik kurdum benim .. teyzesinin bitanesi, pamuk prensesim o benim! seni simdiden cok ama cok ama cok özledim, kokusuna kurban oldugum!


Gülo'm seni cok seviyorum, minik kuzunuda kendi kuzum, kendi canimmis gibi seviyorum. Allah aramizda ki bagi her daim böyle derin, böyle sevgi dolu ve böyle her seye dayanir kilsin. Cano'n.

1 yorum:

Realizar calculo de rendimiento de una inversion dedi ki...

Sweet website! I discovered it while searching on Yahoo News. Do you have any guidelines on how to get listed in Yahoo News? I’ve been trying for a while but I never seem to have there! Cheers