Perşembe, Eylül 08, 2011

cifte kavrulmus olsun..

Suan yazmak istedigim bir sürü sey var, inanilmaz güzel haberler, hayatimda ki yeni gelismeler ve daha neler neler .. :) kendimi frenliyorum, herseyimi buraya dökmeyim diye .. sonucta hayatimda olup biten herseyi bilmesi gerekmeyen insanlarda var -malumunuz kötü tecrübelerden cok sey ögrendim su son bir yilin icinde- bu durum coskumu frenlememi gerektiriyor .. ama olsun, bazi seyler resmiyet kazandiginda, gerine gerine paylasirim artik bende :) ama benim gibi tezcanli, yüregini agzinda tasiyan bir insan icin ne kadar zor anlatamam size :) valla anlatamam, aklinda hinlik ve alavere olmayinca insan herseyini paylasmak istiyor, baska insanlarin bunu kötüye kullanabilecegini düsünmeden .. evet kesinlikle, kisi kendinden bilir isi .. :)

Gecmis Bayraminiz kutlu mutlu olsun .. benim icin cok hayirli bir Bayram oldu :)) tanrim bundan sonra ki Bayramlari da ayni hayirlarla bezesin insallah .. insallah herkes icin öyle olur.
Bu arada Bayramda ücüncü ev Baklavasi denemesini yaptim ve inanilmaz bir Baklava cikti ortaya, hayatimda öyle Baklava yapabilecegimi tahmin bile etmezdim desem yeridi, fotoda da göründügü gibi :))) kendimle gurur duyuyorum :)
Tarifi Mutfak Penceresinin sitesinden aldim, burdan ulasabilirsiniz: Baklava tarifi 
Böyle alti üstü citir citir kizardi ve ortasi yumusacikti ve tadi inanilmazdi, tadina bakan herkes bu Baklavayi benim yaptigima inanamadi, o kadar iyi oldu yani :) Annem buradan sana tekrar tesekkür etmek istiyorum, bana bildigin herseyi ögretip, bana mutfak askini asiladigin icin ..

Yeni mutfak projem cifte kavrulmus Lokum :) dün ilk denememi yaptim ve berbatti, ama yilmadim, bugün tekrar deniycem. Normal lokumdan farki nedir henüz anlayamiyorum, acaba cifte kavrulmus adini hem findigin hemde kullanilan nisastanin kavrulmus olmasindan mi aliyor? tam olarak nasil yapildigini bilmiyorum ama dünki deneme gercekten kötüydü, bir kilo seker heba oldu, bir türlü sertlesip sakiz kivamini almadi, 3 saat kaynatmama ragmen, sertlessin diye sonradan tekrar nisasta ilave ettim ama bi ise yaramadi. Bugün nisastayi kavurup bi de bu sekilde deniycem, sanki bu sefer olacakmis gibi bir his var icimde :)
Basarili olursam mutlaka daha bu aksam bildiririm!

Simdilik hoscakalin ve hayatin her an bir sürprizle sizi sasirtabilecegini unutmayin! hakkat öyle yahu :)

Hiç yorum yok: