Çarşamba, Eylül 14, 2011

mutfak denemeleri

Bugün bos olan ögle sonumu mutfakta gecirdim, bi islak kek yaptim ki, esi benzeri görülmemistir :)) hee galiba biraz fazla uctum, ama bana göre islak kek yapmak cokta kolay bi is degil ve cogu yedigim islak kek'e "islak" demek hata olur sanki. 

Ankaradayken Ilknur dan aldigim bi islak kek tarifim vardi, onu daha önce muffin olarakta denemistim ve müthis ötesi bisey olmusdu, yumusacik, cikolata soslu muffin vari bisey cikmisti ortaya, cidden cok basarili bir tarif. Ayni tarifi kullandim bugün, birazcik degisiklik yaptim sadece ölcülerinde ve cok farkli bir sekilde sunmayi düsünüyorum. Ama tarif o kadar süper ki, ufak bir cocuk bile harika bir islak kek yapabilir.

Aksam yemegi icin, uzun zamandir deli gibi canim cektigi icin balik yapicam birazdan, cok farkli ve hic olmamis bisey deniycem, cidden sasirabilirsiniz :) aksama arkadaslarla yemek yiycez cünki yeni denedigim bi tarif oldugu icin mutlaka görüs almam gerekiyor :)

Umarim cok gec olmaz ve hem tariflerle hem sunumlarimla karsinizda olurum.

Afiyet seker ola ;-)

Hiç yorum yok: