Pazar, Eylül 18, 2011

su gibi akip giden hayat ..

Yapmam gereken onca is arasinda suan en tercih ettigim bloga yazi yazmak. 

Ara ara yazmayi birakmistim, sikilmistim sanki ama tekrar eski yazma sevgisini buldugum icin mutluyum.  
Blogumla 7 yili doldurmak üzereyiz ve bu sürede cok icimi döktügüm oldu, oldu, cok sevmistim bu yazma isini .. sacma sapan insanlar yüzünden de bütün bunlardan vazgecmek, ne bileyim, zayiflik belirtisi sanki. Cok güclü oldugumu düsünüyorum, ve bu son yil güclü oldugumu kanitlamami sagladi. Her zaman yeniden ayaga kalktim, kim ne derse desin, ne yaparsa yapsin, kafasi kirik birinin tacizinin hayatimi alt üst etmesine izin vermedim, maksadi beni yildirmak, biktirmak ve kendisi gibi ruh hastasi olmamdi ama basaramadi, cünki ben ondan cok daha güclü bir insanim. Bunu biliyor olmamda, kimsenin bana zarar verememesini sagliyor, hayatimda karsima cikan onca yanlis insana ragmen, dogru insanlari da bulmami sagladi bu bilincim. Sonuc olarak, internet ortaminda olan her insanin öyle olmadigini da biliyorum artik, ki bir ara öyle düsünmüyordum ve bu cok büyük bir hata, genelleme yapmak, yapabilecegimiz en büyük hatalardan birisidir.

Bazi insanlar öyle, olduklari gibi, misal kendini begenmis, ukala, yaramaz, haylaz, serseri .. vs. yani akliniza gelebilecek hersey olabilir, iste bazi insanlar öyle, onlardan kendimizde ki anlayisi ve insanligi beklememiz hata olur, cünki onlari degistirmek mümkün degil. Bu tipki bir adama asik olupta onu istedigimiz sekle getirmek icin degistirmeye calismamiz gibi bisey, evet bütün kadinlar bu hataya düsüyor ve basarisiz oluyoruz :) bu gercegi kabullenmeye basladigimizda, hayatimiz daha yasanasi ve daha güzel bir hale gelebilir, herkese yardim edemeyiz, herkesin zor durumda oldugunu ve aslinda temelinde iyi bir insan olduguna inanmak cok sacma, bazi insanlar her tür yardima ve terapiye karsi direncliler, maalesef öyle.

Ben suan cok cok iyiyim, hatta inanilmaz iyiyim, hayatin ne kadar yasanilasi, ne kadar degerli oldugunu ögrendim tekrar, her anin ne kadar önemli oldugunu idrak ediyorum simdi, ailemle, arkadaslarimla, hic bir üc kurusluk insan yüzünden de insanin kendini üzmesine degmiyormus, olan yine size oluyor .. Gecen yilda yasadigim her olumsuzluga ragmen, hayatin her zaman sürprizlerle dolu oldugunu, beklenmedik anda yetisen meleklerin olduguna inancim sonsuz :)

Hayatinizda güveneceginiz ve sirtinizi ona yaslayabileceginiz, ömrünüzün sonuna kadar sevebileceginiz birinin olmasi cok güzel - bir masal basladi ve umuyorum ki cok güzel bitecek :)

Bu Pazar gününde ki ruh halimi yansitiyor suan yazdiklarim, mutluyum ve bunu mümkün oldugunca cok insanla paylasmak istegi icindeyim, sanki mutlulugum paylastikca artacak gibi geliyor :) cocuk gibi hissediyorum kendimi birazcikta :) bir yanim hep kücük bir kiz cocugu zaten her zaman :)

neredeyse 1 yildir alkol icmedim, sigarayi da neredeyse hic denebilecek bir miktarda iciyorum yani aslinda aylardir sigara almak icin para harcamis degilim, eski bir paket tütünüm var, arada kafam estikce bi sigara sarip keyif yapiyorum o kadar :) cok gurur duyuyorum kendimle, iradelimiyim neyim :) bir iki ay sonra hayatimda yepyeni bir sayfa acilacak, cok güzel ve tertemiz yepyeni bir sayfa, bütün karanliklari ve kirleri silip atan bir sayfa olacak ... insallah bu güzel seyleri yasarken de bana eslik edersiniz, ben sizlerle paylasmaktan müthis mutluluk duyacagimdan eminim :) 

Blogumun güzel insanlari, tanrinin merhameti üzerinizde olsun .. mutlu bir Pazar ola ..

cido sizi öper ;-)