Salı, Eylül 13, 2011

yenilenmeli arada bi

Bloga söyle yeni bi design cekeyim dedim, umarim basarili olmustur!
Eski design gözüme cok fazla gelip, cok fena da yoruyodu gözlerimi, daha bi mütevazi, daha bi hos oldu böyle, sanirim bi süre böyle birakacagim. Blogu ilk actigimda pespembeydi :) yani biraz daha devam edersem, baslangica dönecegim gibi bisey galiba :) Cigdemlerin fotosu da cok güzeldi ama cok kuvvetli bi fotoydu, benim blog tasiyamadi o fotoyu diyelim :)

Ya bu arada yazilari bi düzenleyim dedim, kac yemek tarifi vs yazmisim bi bakayim dedim, topu topu 6 tarif cikti, cok sasirdim. Ben sanki bir sürüüü tarif yayinladim saniyordum, kendimi yemek blogcusu gibi hissediyordum, bosunaymis yahu :)

neyse artik bundan sonra daha bi fazla tarif yayinlamayi düsünüyorum, simdi icinizde, ne gerek var, zaten bi dünya yemek bloglari var diyenler oluyordur. Tabi haklisiniz ama benim tariflerim hakkaten cok farkli, hepsi daha cok ögrenci isi. Üniversite icin evimi bosaltip, ögrenci yurduna tasindigim günden bu yana, elimde cok fazla takim edevat bulunmadigi icin, daha "ilkel" sartlarda bazi seyleri yapmaya calistim, bazen caresizlikten cok ilginc tarifler olusturdum, asla bir arada yemeyecegim seyleri tesadüfen ayni yemegin icinde kullanmis bulundum ve cok az ve kisitli malzemeden, cok kolayca ve cok pratik bir sekilde, hakikaten her ögrencinin ufacik bir mutfakta yapabilecegi harika seyler yapmaya basladim. Mutfakta ugrasmayi evvel ezelden cok seviyordum, ama ögrenci yurdu mutfaginda bu sevgi aska dönüstü diye bilirim .. 

evet buradan su sonuc cikiyor, arkadas ben zoru seviyorum :)) 

Hazir olun, pek yakinda, Ögrenci isi serisini baslatacagim, ve ciddi anlamda, icinizden kimilerinin tariflerimi deneyeceginden eminiiiiim :) hakkat yaw :))

cido öper sizi ;-)

2 yorum:

sametdincerr dedi ki...

iyi olur ya okul açılmadan yetiştir de yaparız gidince

ÇiğDem dedi ki...

Hadi bakalim ;) yapinca ama foto ile blogunda paylasman lazim, olmaz öyle kuru kuru deneme :)