Pazartesi, Ekim 31, 2011

sözde Baris Savascisi - görünürde bildigin Asalak

Yani su son günlerde, sinirlerim nasil gergin anlatamam.
Verdigimiz sehitlerin üzüntüsünü atamadan, Van da ki Deprem haberiyle tekrar ülkecek yasa bogulduk. Nasil bir ugursuzluktur bütün ülke üzerinde geziyor, tanri bizi kurtarsin.

Depremden sonra Duygu Canbas ve Müge Anli'nin yaptigi falsolara cok kizdim, nasil agizlarindan öyle sözler cikti anlayamadim. Bir anlik bos bulunmanin yasattigi talihsiz olay diye degerlendirmistim.

Buraya kadar hersey ok. Asil sinirlerimi geren olay Cumartesi günü oldu.

Türkiye de hala arama ve kurtama calismalari sürerken, bütün Halk birlik olmus, Van da ki insanlar icin akin akin yardim toplarken, sözü olmaz belki ama, ben bile kus kadar maasimla bagista bulundum, benimde katkim olsun, insanlar kis basinda caresiz kalmasin diye, ki kendim zor geciniyorum.
Iste Türkiye böyle bir durumdayken, depremde ölenlerin ve sehitlerimizin bedeni sogumadan, bir grup Alman ve siginmaci kürt, Göttingen de sehrin göbeginde, Baris Savascilariyiz biz diye Pkk yi överek, ellerinde Apo'ya özgürlük pankartlariyla, anti-Türkiye yürüyüsü yapti.

Tesadüfen Carsida bulundugum icin bu yürüyüse tanik oldum. Beynimden vurulmusa döndüm, hoparlörle, Türkiyenin ve türklerin canavar olusunu bagira bagira dört bir yana duyurmaya calisiyorlardi, sanki PKK sütten cikmis ak kasikmis gibi, Askerimize ve Atatürke ve ülkemize, saymadik laf kalmadi.

Yemin ediyorum, bi silahin olsa, katil olurdum o gün!

Deprem hassasiyeti nedeniyle Cumhuriyet Bayrami kutlamalari bile iptal edilmisken, bütün ülke birlik olup kürt "kardeslerine" yardim etmeye calisirken, bir grup asalagin bu davranisi sinirlerimi yerinden oynatti.
Yanlarindan gecerek hepsinin gözünün icine baktim uzun uzun, ki onlara bir saniye mi harcamama bile degmezdi!

PEKAKA li olup, yada PEKAKA ya yardim yataklik eden herkes ama herkes, her gün ölen, insanlardan ve askerlerden sorumludur! Kendinize yürüyüsler düzenleyerek, adinizi Baris savascisi yaparak, kimsenin gözünü kandiramazsiniz. Ülke bu durumdayken, o köpek suratli Apo'ya özgürlük diye yirtinmaniz, ne kadar nankör ve na kadar asalak oldugunuzun resmidir gözümde! 

Türkiye devleti, askeri, Polisi sizin götünüzü kurtarirken, kalkip sanki biz sizi ortada birakmisiz gibi, Apo'ya özgürlük yürüyüsü yapmanizi, Türk ve Kürt kardesligine saplanmis bir bicak olarak görüyorum.
Iki Halkin bir türlü bir araya gelememesi sadece ve sadece PEKAKA denen o soysuz toplulugunun ve her tür mensubunun sorumlulugundadir! 
Sizler, PEKAKA'lilar, iki halkin bir araya gelmesini istemiyorsunuz, cünkü asalak oldugunuz icin, baris icinde bir yasam sizin doganiza ters!

En son söylemek istedigim, Müge Anli'nin her ne söylediyse, suan arkasindayim, iyi günlerde, türk olsun kürt olsun, Polisi askeri taslayan sizsiniz, kötü günde ise, nerde polis nerde Asker?? oh ne alaaaa!!

Saygisiz bir millet bu bahsettigim, Türkiye de herkes, "Polis seni koruyor belki ama polisten seni kim koruyacak" diye dalga geciyor, dönün bir aynaya bakin, belki de sadece hak ettiginizi aliyorsunuzdur.

Ben cocukken, ailece 4-5 yilda bi türkiye ye gidebiliyorduk sadece ve Kapikule de karsilasacagimiz Askerler icin hediyeler alirdi annem yola cikmadan, Vatan'a ayak basar basmaz, Askerlere hediyeleri verirdi annem, ben böyle bir bilincle büyüdüm,  bugün bile, benim icin asker herseyin üstünde ve kutsal bir meslektir, bunun bilincine varsa artik herkes! Hele ki Türkiye de canini ülkesi icin feda eden askerlerden bahsediyoruz!!! 

ASKERLIK KUTSALDIR!!!!

Herkesi asker ve polislerimize karsi biraz daha saygili ve duyarli olmaya davet ediyorum.

Ve siz soysuz ve asalak PEKAKA'lilar, def olun gidin ülkemden vatanimdan, gidin herhangi bi yerde asalakca bi siginmaci hayati yasayin, cünkü sizin gibi itlere ancak bu yakisir!

Cocukken, igrendigim ve midemi bulandiran herseye tü kaka diyordum, artik onun yerini PEKAKA aldi, hem tiksiniyorum hem igreniyorum sizden!!

Hiç yorum yok: