Perşembe, Kasım 24, 2011

Canim Ailem'den sonra, Bizim Yenge

Canim Ailem dizisi yayindan kalkinca, nasil üzüldügümü, resmen aci cektigimi anlatmayim tekrar .. gülünc duruma düsücem yoksa ..

Ailemin yanindayken, tesadüfen Türk tvsinde "Bizim Yenge"nin fragmanini gördüm, ve sevincten agzim acik kaldi!

Halim'i almislar ve yeni adi Bahri ile bu diziyi koymuslar sanki! Canim Ailem dizisini o kadar cok sevmem Halim karakterine bagliydi, yani Halim Fan club'u kurmak üzereydim. o derece süper bir karakterdi Halim. Iste Halime olan hayranligimdan dizinin bitmesine cok ama cok üzülmüstüm! Ilker Aksum o kadar harika bir oyuncu ki, izledigim her karakteri o kadar inandirici canlandiriyor ki, Halime de o sekilde bi kisilik vermisti.

Bizim Yenge dizisinde Halim ile Bahrinin arasinda o kadar cok paraleller var ki, yeni bir karakter oldugunu anlayamadim basta, yani aslinda halen Halim'i izliyomusum gibi geliyor, ama bu durumdan sikayetci degilim, Halim'ci oldugum icin :)

Tabi ki bu tür karakterlerin sadece Televizyonda vs. oldugunu biliyorum, ama nedense insan yinede hayallere daliyor .. Ilker Aksum'un gercek hayatta nasil biri oldugu hakkinda en ufak bir bilgim yok, ama büyük bir ihtimalle Halim yada Bahri gibi degildir.

Ama .. ama keske gercek hayatta da Halimler ve Bahriler olsaydi, vallahi bundan da sikayetci olmazdim .. neredeler bilemiyorum?? Bu güne kadar bir Halim yada bir Bahri ile, gönlü zengin, kalbi temiz, kendi cikarini düsünmeyen ve yalan söylemeyen ve vefali ve sadik bir erkekle tanismadim, tanisan varsa beri gelsin!

Hiç yorum yok: