Çarşamba, Kasım 30, 2011

Christmas'i seviyorum!


ay ne mutluyum bu sabah ne mutluuuuu :)Banka hesabima bir bakis attim ve sevincten ciglik attim, bu yil Üniversite maasin yaninda her yil sonu verdigi Christmas Ikramiyesine zam yapmis, neredeyse ikiye katlamis, yani cift maas almis gibi oldum!!!

Hala inanamiyorum, bu yil o kadar cok ihtiyacim vardi ki, ve dört gözle bu Ikramiyeyi bekliyordum :) Okulda bu ay cok derse girdim, bir sürü birikmis saatlerim var, onlari bir maasla alicam Aralik ortasinda, bu demektir ki bir büyük maas daha geliyor :) suan bi de her Yil oldugu gibi Noel pazarinda sicak sarap satiyorum, bide Ocak ayinda oradan full bir maas alicam, yani yeni yilda hic bir acigim kalmiycak! Bu yil sürekli bi Hastalikla bogusma ve calisamama telasinda gectigi icin, maddi durumumda o derece eksiye kaymisti, bütün birikimlerimi yemistim calisamadigim sürede ve bankaya borclanmistim, simdide bütün hepsini kapatmis olacagim, hala inanamiyorum, sevincten kalkip aha surada ziplayasim var valla ya :))

Christmas seni cok seviyorum, cok :))) hergün yaklasik 15 saat calisiyorum, üc is yerini ayni anda idare etmeye calisiyorum ama ona ragmen yorgunlugumu hissetmiyorum cünkü kendi ayaklarimin üstünde duruyorum ve herseyi basarabilirim, buna inaniyorum :)
 
Herkese mutlu bir Christmas diliyorum .. her ne kadar bizim icin dini Bayram olmasa bile, ben yinede cok seviyorum bu Bayram'i :))
 
Hayirli Christmaslar arkadaslar ...

3 yorum:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Mutlu yeni yıllar o zaman sana :) Umarım yeni yıl sana yeni güzellikler getirir :)

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ÇiğDem dedi ki...

Cok tesekkür ediyoruuuuum :) insallah herkes icin coooook güzel yeni bir Yil olur ...