Cuma, Kasım 04, 2011

Işıl Işıl, rengarenk Sonbahar


Ofisdeyim ve penceremden bakinca muhtesem bir görüntü ile
karsilasiyorum.
Sonbahardan ötürü agaclarin yapraklari rengarenk ve günes vurdukca isil isil isildiyor! Sonbahar ne kadar güzel bir mevsimdir böyle! en sevdigim mevsimlerden birisi, malumunuz yaz'i sevmedigimden, daha serin olan mevsimler gözbebegim oluyor :) Ondan bu baslik, cosa geldim renkleri görünce :)
Bu haftasonu Fotoraf makinasiyla cikip, rengarenk fotolar cekmeyi planliyorum, bu mevsimde Fotoraf cekmesi bile ayri bile güzel oluyor. (not: sagda ki foto bana ait degil)


Gecen hafta Üniversitenin düzenlemis oldugu Fotograf kursum basladi, katildigim ikinci kurs, yakinda Fotograf kulübüyle bi sergi düzenlemeyi düsünüyoruz. Kurs ne kadar eglenceli anlatamam, ne kadar cok zevk aliyorum hic anlatamam, o derece yani :) Fotograf cekmek dünyanin en eglenceli seylerinden bitanesi, insani müthis rahatlatiyor cünkü Fotograf cekerken, gercekten sadece bununla ilgileniyorsunuz, baksa bisey düsünmüyorsunuz, en azindan benim icin öyle. Bide mevsimlerden Sonbahar olunca, neyi cekecegine sasiriyor insan, bazen kendimi alamiyorum saga sola bakip uygun Obje arayisindan, her yerin fotosunu cekesim geliyor, kafamda hemen bi sonra ki kadraj beliriyor, cekene kadar icim rahat etmiyor :) öyle bi tutku iste :)

Iki haftadir baska bir seyin heyecanin yasiyordum, ama hevesim kursagimda kaldi. Burak la dans kursuna katilacaktik, adi Gesellschaftstanz, yani Sosyal dans, vals falan ögrenecektik. Nasil heves etmistim anlatamam, almanya da herkes gencliginin bi noktasina cift halinde dans kursuna gider, gelenek gibi bisey, tabi biraz gec kalmis sayiliriz buna (bide hayatima bu güne kadar sadece kazmalari soktugum icin hic kismet olmamisti) ama asla hic bir sey icin gec degildir dedik ve yazildik Kurs'a, Burak ta cok heveslenmisti. Maalesef ama katilamiyacagiz. Burak aksam okulunda türkce dersleri veriyor ve bu dönem verecegi dersin saatiyle dans kursu ayni saate denk geldi ve bunu dün gece farkettik ancak. Nasil hevesim kirildi anlatamam, Burakta üzüldü, hani sadece ben degil, o da aslinda cok istiyomus, ki ben onu zor ikna ederim diye düsünmüstüm ama megerse oda gönüllüymüs :) ama yapacak bisey yok, basvurumuzu geri cektik. 

Muhittin le Ilknurun gelmesine az kaldi, suan Aralik diye düsünüyorlar, bu yil gelmezlerse, Muhittinin Tübitak bursu yaniyor, o yüzden Araligin ortasina kadar mutlaka gelmeye calisacaklar. Bir kac haftadir yogun bi sekilde ev ariyorum ben bu yüzden, ama bu yil ev durumu vahim Göttingen de. Cok fazla ögrenci aldi Üniversite, bu yüzden bos ev bulmak namümkün bi hal aldi. Gecen Haftasonu bi eve baktim ve direk onay verip kira kontratinin hazirlanmasini istedim, aradan bi kac gün gecti ve red cevabi aldim mail ile, sebebide, ev sahibinin Alman vatandasi olmayan kiraci istememesiymis.
Sok oldum ya! 
Suan yogun bi sekilde bunun üzerinde calisiyorum, böyle bir red'i asla ama asla kabul etmem, artik ev falan umrumda degil ama böyle bir yabanci düsmanligina asla göz yummayacagim, elimden geleni de ardima koymayacagim. Carola Gazeteye haber vermemizi ve bu konuyu olabildigince aciga cikarmamiz gerektigini söyledi, suan onla beraber bütün yollari arastiriyoruz. Ciddi anlamda hala soktayim, bu zamanda böyle bir aciklama yapmak akil kari degil!

Tansiyonum cikacak simdi valla :))

Son günler böyle ev aramakla, Fotograf cekmekle, calismakla ve yine calismakla ve tez icin bir sürü Literatür devirmekle geciyor! Yakinda Tez konum icin deneylere baslayacagim, baslamadan evvel bütün literatürü ic etmis ve özet cikarmis olmam gerekiyor, sonra ise corap sökügü :) Söyle bir sorunum var, birseyler okuyorum ve sayfalarca yaziyorum sonra tekrar arastirmaya basliyorum ve cok daha ilginc cok daha enteresan yazilar buluyorum, onu da okim, sunu da okim, bunu da okim derken, benim tez neredeyse 200 sayfalik bi cilt olacak, hoca her seferinde abartmaaa diye frenlemeye calisiyor ama bir türlü ben kendimi frenleyemiyorum :)

iste böyle .. cok güzel bir Sonbahar gününe merhaba ve mutlu bir gün hepinize!

Hiç yorum yok: