Cumartesi, Kasım 05, 2011

Vukuatsiz Bayramlar dilerim ..

Bugün Hayatimda ilk kez Sekerpare yapacagim. Yarin bütün arkadaslarim Bayram yemeginde bende olacak, benim evin en büyük olmasi ve aramizda yasca da en kidemli ben oldugum icin, genelde Bayramlar bende toplaniyoruz.

Bu Bayram da öyle olacak ve her Bayram oldugu gibi bu Bayram da bi tatli yapmayi düsünüyorum, ve Sekerpareyi sectim. Tarifi Oktay ustanin tariflerinden aldim, eger güzel olursa hem tarifi hem Sekerparenin fotosunu burada paylasirim :) Baklavayi basardiktan sonra aslinda cokta basarisiz olacagimi düsünmüyorum ama yine de daha önce hic yapmadigim icin, bilmedigim püf noktalari oldugunu düsünüyorum ve bu yüzden heyecan yapiyorum ciddi anlamda :) Sadece bir yapimlik malzeme aldim, yani eger biseye benzemezse, yarin tatli falan yiyemiycez, Pazar oldugu icin yeniden malzeme alma sansim da olmiycak!

Bu yüzden Oktay ustanin tarifine güveniyorum ve birazdan mutfaga giriyorum :)

Bayrami ailemin yaninda geciremeyecegim icin, annemle babama cicek ve cikolata gönderdim, malum yarin Pazar oldugu icin bugün gecti ellerine, annemin telefonda ki hali nasil sirindi öyle, aaa niye böyle bisey yaptin ki, dogum günümüz de degil kizim, ne gerek vardi diye hosnutluk icinde söylendi :) Böyle seyler yapmayi cok seviyorum, onlarin beklemedigi bi anda onlara bir sürpriz yapmak ve mutlu olduklarini görmek, paha bicilmez birsey! Annnem Babam sizleri cok seviyorum, insallah daha cooook Bayramlar saglik icinde geciririz hep beraber!

Hepinize vukuatsiz, gözyasisiz, hasretsiz ve mutluluk dolu bir Bayram diliyorum!

2 yorum:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

hayırlı bayramlar Çiğdem hanım afiyet olsun..

ÇiğDem dedi ki...

Cok tesekkür ederim size de hayirli Bayramlar dilerim :)