Çarşamba, Aralık 07, 2011

Bu gün varız, yarın yokuz.

Hayatta ki en büyük korkum, sevdigim bir insanin aci haberini almaktir.

Allahim bana o günü yasatmasin desemde, yasamak zorunda kaliyor insan. Eylül de Ahmet amcami kaybettik. Ahmet amcam, annemin kuzeninin esiydi, nur icinde yatsin. Tanidigim en kafa, en baba, en kral adamdi, her ne kadar Fenerbahceli olsa bile, bu aramizda ki tek anlasamadigimiz konuydu.

Ahmet amcami en son 2006 yilinda gördüm. Ilknurlarla yaptigimiz tatilin 3 gününü Didime gitmistim, Ahmet amcam ve Fadime teyzem Didim de yasiyorlar yillardir, Ahmet amcam görevle atanmisti Didime ve sonra oraya yerlesmeye karar vermislerdi. En son o üc gün icinde gördüm Ahmet amcami. Beraber Altinkum da denize girdik, plajda kahkahalar attik, Balkonda aksamlari amcam teyzem ve kuzenim Bengü ile Okey oynamistik. Insan hic düsünmüyor, belki birgün bir daha bir insani göremeyecegini. Herseyin bir sonu var, mutlak bir son yasanmak zorunda. Bu yil Ahmet amcamin Kanser haberini aldigimizda inanamadik, haberi aldigimizdan bir iki ay sonra Ahmet amcam ebedi yolculuguna cikti. O kadar cabuk oldu ki hersey, hani en son bir kez daha belki görebiliriz onu, belki bi vedalasma sansimiz olur dedik ama öyle bir anda aramizdan kayip gitti.

O an, simdiye kadar Türkiye ye her gidisimde, keske, ah keske bir kez daha Didime gitmis olsaydim, Amcami son bi kez görmüs olsaydim dedim icimden. Fadime teyzemi arayip bassagligi dilemek istedim, ama ben böyle konularda cok basarisizim ama aramayi basardim, aglamamak icin zor tuttum kendimi. Bengü ile de konustuk telefonda, konusmanin sonuna dogru ben agladim telefonda, ama cok sessiz agladim, ne hakkim var ki, böyle bir aci yasayan insanlari daha kirmaya? nasil üzüldüm ve üzülüyorum anlatamam.

Ahmet amcam dünyanin en tatli en seker adamiydi. Hep gülerdi, hep bi kahkaha hep bir saka, hep bi muzurluk pesindeydi. Enistelerim icinde en sevdigimdi. O cok iyi bir Adamdi. 
Seni asla unutmayacagim Ahmet amcam benim.

Bu yüzden, artik keskeler yasamak istemiyorum, her aklima sevdigim bir insan geldiginde, onu aramak, mesaj atmak, hatrini sormak istiyorum. Bugünden itibaren buna basladim, asla bir "cok yogunum", "vaktim yoktu", "hayat ve yasama telasi" beni bundan alikoymasina izin vermiycem.

Allah bütün sevdiklerimize uzun ömürler versin, annelerimizi babalarimizi basimizdan eksik etmesin.

2 yorum:

Loves From Fashion dedi ki...

Yazı çok güzel eline sağlıık :) Bu arada yeni yıl çekilişime bekleriim :)
http://www.lovesfromfashion.com/2011/12/new-years-internatonal-giveaway.html

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com