Salı, Aralık 06, 2011

Para ile saadet olmaz mi?

Tamam olmaz belki ama bu Atasözünün temelini atan kisinin kesin bi eli yagda bi eli balda idi, yoksa bu lafi zor söylerdi.
Kabul, saadeti mutlulugu satin almak imkansiz ama onun disinda gayet ise yarayan birseydir para. En cokta parasi olmayan bilir bunu dimi? 

Simdi niye bu konu diye soracak olursaniz, Christmas ikramiyesini harcadim bile ben :) evet bi kac gün icinde harcadim hemen :) alismadik popoda don durmazmisya, o misal, geldigi gibi gitti Ikramiye :) 

Bütün parayla bi Iphone 4s aldim :) evet evet :) bu ay hattimin Kontrati bitiyor, bende firsat bu firsat, bi'de yeni telefon alayim dedim, baktim zaten iyi birsey almak istersem baya bi para vercem e oldu olacak bari yeni Iphone'u alayim dedim. Iyi etmismiyim? sanki öyle etmisim, bilemiyorum :)
Yeni Telefonum siyah bir Iphone 4s, 16 Gb ve bu hafta Postayla gelmesi bekleniyor tarafimca :) 
Aslinda o kadar cok pahali bile degildi, en son kontrat uzattigimda kiytirik bi nokia icin bile 240 Euro ödemistim, bi'de onu taksitle almistim, ama hayatimda aldigim en kötü Telefondu, aldigim ilk günden itibaren sürekli ariza verdi ve bozuldu, bu sefer de iyi birseyim olsun istedim. 
Yeni Kontrat yapinca, sadece 350 Euro ödemem gerekti Iphone icin, iki yillik Kontrat ama kondisyonlari cok iyi, hat icinde sinirsiz konusma, sabit hatlara sinirsiz konusma, internet sinirsiz, sms bütün hatlara sinirsiz ve 100 dakika yabanci hatlara var aylik, daha iyi bir Kontrat yapmam mümkün degil, fiyati aylik 27,50 Euro, yani suan ki ögrenci hattimdan bile ucuz .. vay yaaa :)

Tekrar telefon numaram degisecek ama olsun, bu katlanabilecegim bir degisim, karsiliginda aldiklarima bakilirsa .. ya simdi burda böyle yaziyorum ciziyorum Iphone aliyorum diye ama vallahi hava atma amacli degil, ben heyecan yaptimda, yani illa paylasmam gerek, sevincliyim babinda :) ve aslinda bakilirsa ben gercekten cok lüks birsey yapmiyorum suan, hani kendime son yillarda hic birsey almadigimi göz önünde bulundurursak, genelde sadece gecinmeye odakliyim, ay sonunu zor getiriyorum, 2-3 yilda bi kendime özel birsey almisim cok degil sanirim dimi? O kadar calisiyorum bi'de kendimi sevindirim dedim :) iyi yapmismiyim :)

insallah yeni Telefonum gelir ve hayirli ve güzel konusmalar yapmak nasip olur sadece .. buraya güzel güzel yazilar birakmak nasip olur insallah :) malumunuz artik cebimden de internetli olucaaaam :))

Görüsürüz arkadaslaaaar :)

6 yorum:

Gülnihâl-Ayrı değil birleşik dedi ki...

Eee o zaman güle güle konuş :)

ÇiğDem dedi ki...

Insallaaaaah :)

.:Hobibox:. dedi ki...

Bence çok iyi yapmışsın canım, güle güle kullanırsın inşallah, bu arada sayfanda virüs var uyrayım dedim..

ÇiğDem dedi ki...

tesekkür ederim, insallah tatli tatli konusmak nasip olur sadece :)
nasil virüs var anlamadim ben ama?

Pusat Kübra dedi ki...

Bir ıphone 4s'ye bu kadar sevinip uğruna bloğuna nağmeler yazan ilk insan olmalısınız...
Maddi değerler insanı doygunluğa ulaştırabilir,mühim olan ruhunuzun ne denli doygunluğa ulaştığıdır.
Sevgilerimle...

ÇiğDem dedi ki...

Tabi ki haklisiniz, benim anlatmaya calistigim maddi degerlerin verdigi doygunluk degil, asla öyle birseyi savunmam, bunu yazimda da belli ettigimi düsünmüstüm ..
eger imkanlariniz cok kisitliysa, aldiginiz tek bir toka dahi olsa, degeri daha baska ve daha farkli oluyor, insan illa o sevinci paylasmak istiyor, sadece bu kadarcik :)