Cuma, Mayıs 04, 2012


Evet Günes benim herseyim, gözümün nuru .. ona karsi duygularimi ifade edebilecegim yeterince kelime yok zaten .. yegenlerin icinde en usulbasli en gönlü büyük en yüregi yufka en kalbi zengin en sevgi dolu ... sonu gelmez ki simdi anlatimlarimin .. onu cok seviyorum ...

Temmuz sonunda Ankaraya dönüyorlar yine, hic düsünmek bile istemiyorum, birlikte bu kadar zaman gecirdikten sonra cok zor olacak .. Muhittin, Ilknur ve Günes, cekirdek aile olarak, Muhittinin Üniversitede ki arastirmalari icin 8 ayligina gelmislerdi, ve bu süreyi olabildigince yogun ve faal gecirmeye gayret ettim ve ediyorum .. artik elimden geldigi kadar ..

Devami Ankara da artik .. yeter ki gönüller bir olsun ..

 
 Günesin yeni yagmur cizmeleriyle, hergün gectigimiz yolda illa o ufak duvara cikip onun üzerinde kollarini acip yürümek istemesi ve sag da komsuyla Hulahoop denemeleri .. hangisi cocuk insan anlayamiyor bazen :))

 
Efenim solda ki foto da cekirdek ailemiz ve nese ve gurur kaynagimiz Günes .. ve sag da Günesin yastik savasi yaparken ki aksiyonlu hali :) yerim ben onu yaaa ..