Cuma, Mayıs 25, 2012

kuzumuz kocaman oldu ..

Günes'in dogum gününü gecen haftasonu Cumartesi günü kutladik. Kuzumun sansina o gün, günler süren soguk havanin ve yagmurun ardindan, muhtesem günesli ve sicakti.

Göttingen de ki Levinpark'ta kutladik kuzumun dogum günü, vaktim oldugunda fotolarida ekleyecegim .. heryeri süsledik Balonlarla falan, böyle bir panayir havasi vardi :) cok güzel cok eglenceli bir gün gecirdik ve kuzum inanilmaz mutluydu, bütün günü sekerek ve gülerek gecirdi, o kadar sevincliydi!

Instagram'a dogum günü pastasini yüklemistim, suan elimde bu foto var, bari onu yükleyim dedim, Canon dan öbür fotolari pcye yükleyince onlari da paylasicam.


Bu Pastayi Ilknurla beraber yaptik bir gün önce, fikir anasi ben oldum, bir pasta yapalim ve disini badem ezmesiyle kaplayalim dedim, bide gida boyasi ile boyarsak badem ezmesini süper oldum dedim, ve gercekten süper oldu :)) Pandispanyasini kendim yaptim, icini iki kat yaptim, alt kat cilek ve jöle, ikinci kati cilekli kremali oldu, inanilmaz lezzetli bisey oldu, yani tarif edemem bile o kadar lezzetliydi :)

Günesin dogum günü pastasi ile ilgili tek istegi "Hello Kitty" ile bir alakasi olsunmus :))) o yüzden Ilknur bu hello kitty'e ugrasti saatlerce :)) renklerini tutturmak ve gercegine uygun yapmak gercekten cok zordu! Ben kaplamasiyla ve geri kalan süsleriyle ilgilendim, gayet eglenceli ve saatler süren bir ugras oldu .. Iknurla son günlerde cok zaman geciremedigimiz icin güzel de oldu :) muhabbet koyu ve güzel olunca, bi yandanda oyuncak hamuru ile oynuyormus gibi vakit gecirince, harika bir gün oldu ..

Hee biz ayni gün arada bide iki kilo sarma sardik :))) Önce pastanin icini yaptim, onu buzdolabina koyduk, kalibin icinde donmasi icin, o iki saati de sarma sararak degerlendirdik, hepsi dogum gününe hazirlik :)

Yani inanilmaz verimli bir gündü :))

ama pasta cok güzeldi yahuuu .. ben yemeye kiyamadim valla ya :)

Cok güzel bir gündü ve kuzum artik 5 yasinda bir hanim efendi ..

Allah herkesin evladina uzun ve hayirli bir ömür versin insallah ..

3 yorum:

Servis dedi ki...

Paylaştığınız tüm bilgi ve resimler için Aris Perde adına teşekkür eder başarılarınızın devamını dileriz.

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi
remtamutfak.net
Döner Makinası
çay kazanı
çay makinası
tost makinası
ızgara
endüstriyel mutfak
Tek Parça izle
Tek Parça izle
cerciko.com

seolara dedi ki...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak Malzemeleri
Etsiz Çiğ Köfte Tarifi
Patatesli Börek Tarifi
Mercimek Köftesi Tarifi
Biber Dolması