Perşembe, Mayıs 03, 2012

Ne derseniz diyin, bu yil cok hizli geciyor.

Daha yeni yilbasi gecti sanki, ve yilin ortasina gelmek üzereyiz, sanki ben büyüdükce zaman daha hizli akiyor, ne bileyim, kücükken zaman gecmek bilmezdi, büyüdük zamani tutamiyoruz.

Bu yil cabuk gecsin istemiyorum, bu yilin icine sigdirmam gereken o kadar cok sey var ki, zaman yetmiyor, yetiremiyorum (var mi böyle bi kelime???).
Bu yaz sonuna bitirmem gereken cok sey var, hatta bu yaz sonu hayatimin yeni sayfasini aciyorum, yeni bir sehirde, yeni bir baslangic. Bu baslangicin hazirligi icin zamana ihtiyacim var, vakit gectikce ben sikinti icine düsüyorum, sunu yapmali, bunu etmeli, onu unutmamali .. vs..vs..

12 yildir yapmak istedigim birsey var, o da Köln de yasamak. Bunu Türkiye nin herhangi yerinde yasayan birinin Istanbul aski gibi de görebilirsiniz (sanki herkes Istanbul sevdalisi mi? dedigim sacma oldu valla), yani diyelim ki Türkiyenin herhangi bir yerine yasiyorsunuz, ve baska bi sehrinde büyük bi ask duyuyorsunuz, hani illa ahh keske mümkün olsa da orada yasasam gibi. Hah simdi tam öyle bir duyguyu tahayyül edin ve tutun o duyguyu icinizde ... iste bu duyguyu 12 yildir yasiyorum, Kölne karsi.
Istedigim tek sey hayatimi orada gecirmek, memleketim olsun orasi .. yani böyle abartili birsey hissettigim .. ilerde cocuklarim falan olsun ve onlarda, biz Kölnlüyüz desinler, yani bildigin yerlisi olayim .. tövbe baska bisey istemiyorum .. :)

Ve bu yil o yil, bu hayali gerceklestirecegim yil ... (allahim beni büyük konusmaktan alikoy, insallah umdugum gibi olur ..)
Öyle ki, ben kafam da yasayacagim evi dahi tasarlayip dösüyorum, malum maddi imkanlarim cok fazla kisitli, ama yavas yavas esya alirim, hic önemli degil benim icin, bi dösekle yetinebilirim, yeter ki gönlüm huzur bulsun, elimde para kaldikca alirim parca parca herseyi .. bütün esyalarimi almam belki iki yil sürer ama olsun .. :) aileme yük olmak istemiyorum bu konuda, bu yüzden disimi sikar, yavas yavas alirim herseyi .. hee hee aynen öyle yaparim, evet evet yaparim ben ya, oldu bu is yaa :)))

En cok sevindigim sey ise .. bu yil Göttingen denen sacma sapan sehirden kurtuluyor olmam .. yemin  ediyorum ondan sonra bir daha ayak basmayacagim buraya ... 6 sikintili ve zor yili burada birakip cekip gidecegim ..

cok mutluyum.